agonia armâneashti v3 |
Agonia - Workshopuri Artistitsi | Nomuri | Mission | Contactŭ | Ânyrâpsea-ti | ||||
Articolŭ Farâ Antritseari Eseu Multimedia Lucri tsi suntu mash ti membru Poezii Presâ | ||||||
|
||||||
agonia Texti Pripusi
■ Interzicerea expoziției organizate de Societatea Culturală Aromână
Romanian Spell-Checker Contactŭ |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-10-06 | | Un oarfăn, unăoară, ș-avea ună ayini multu bună, cu cari ș-hrănea fumeal’ia. Viținlu a lui, om multu avut, l-zilipsi tră aestă ayini și păn tu soni l’i-u lo cu zori. Măratlu di oarfăn s-dusi si s-plăngă la giudicător tră aestă nindriptati. Giudicătorlu atumtea cl’imă avutlu și-l’idzăsi: – Căte loaș ayinia-a vitinlui? – Ayiñia easti a mea, spusi avutlu. – Ai martiri, că ayinia easti a ta? ntribă giudicătorlu. – Singură ayinia mărtiriseaști că easti a mea, l’i-u turnă avutlu. – Ai minti, l’i-dzăsi giudicătorlu, ayinia zburaști vărnăoară? – Nu vă năiriț, doamne, aidi s-niardzim și va s-videț, că ayinia zburaști. – Macă-i acși, atumțea, măni tu optu oara va s-niardzim deadun. Pisti noapti avutlu lo hil’i-su, lu nviscu cu samuri, ca ficior di avut ți eara și s-dusi cu el la-ayiñi, feați aclo ună ñică lăgămi (șanțu, loc adunat), și-l bâgă ficiorlu și-l’i dzăsi: – Măni tu oara optu, căndu noi va s-yinim aoati și va să ntribăm ayinia “a cui ești?” tini va s-dzăt ”escu-a avutlui”. Cu aestă turli avutlu zăptisi ayinia ti l’i-avea ocl’iul. Măratlu di oarfăn, nvirinat di nidriptatea aestă, blăstimă și dzăsi: – Blăstimat s-hibă s-alagă sum loc eta tută și lunină s-nu veadă atel ti gri. Si di-atumtea, ficiorlu-a-aistui avut s-feati șumuronj.
|
||||||||
Casa a Literaturiljei, a poeziljei shi a culturâljei. Ânyrâpsea sh-hârsea-ti di articoli, eseuri, prozâ, poezie clasicâ sh-antritseri (concursuri). | |||||||||
Nu ufilisits texti dit site fârâ s-nâ spunets.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politicâ di scuteari tu miydani sh-confidentsialitati