agonia armâneashti v3 |
Agonia - Workshopuri Artistitsi | Nomuri | Mission | Contactŭ | Ânyrâpsea-ti | ||||
Articolŭ Farâ Antritseari Eseu Multimedia Lucri tsi suntu mash ti membru Poezii Presâ | ||||||
|
||||||
agonia Texti Pripusi
■ Interzicerea expoziției organizate de Societatea Culturală Aromână
Romanian Spell-Checker Contactŭ |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-03-21 | |
Fabulâ dupâ Esop
Iancu Ianachieschi-Vlahu – “Limba armâneascâ ti sculia primarâ”, 1997. Vulpea câdzu tu apuț, a cum nu ștea cum s-iasâ, lipsea s-așteaptâ. Un țap cari murea di seati acâță s-u ntreabâ desi apa easti bunâ. Vulpea nu-i spusi ti zorea ți u-avea, ma acâță s-u alavdâ apa, s-dzâcâ că easti extraordinarâ, ș-ași lu-angână țaplu ta sâ s-dipunâ tu apuț. Nâs s-dipusi că murea di seati, a cându u-asteasi seatea acâțarâ deadun cu vulpea s-minduiascâ cum s-iasâ dit apuț. Vulpea dzâsi că mindui țâva multu ahârdzitâ ti-ascâpare a doilor. - Þâni-ti cu cicioarli di dininti pi stizmâ ș-aproachi-li coarnili și dicara va mi alin io pisti a tali pâltări nsus, va ti trag deapoaea ș-tini, dzâsi vulpea. Dupâ unâ lungâ cândâseari, țaplu s-cândâsi, nâsâ ansâri pi pâltărli a lui, câlcă pi coarni, inși dit apuț ș-acâță s-dipârteadzâ. Cându țaplu u câtigursi ți nu-l țâni zborlu, nâsâ sâ șuțâ și-l’i dzâsi: - Mușatlu a meu, s-aveai ahâtâ minti cât ai per pi barbâ nu-avea ni s-ti dipun’i tu apuț fârâ s-minduieșțâ cum va s-ieși.
|
||||||||
Casa a Literaturiljei, a poeziljei shi a culturâljei. Ânyrâpsea sh-hârsea-ti di articoli, eseuri, prozâ, poezie clasicâ sh-antritseri (concursuri). | |||||||||
Nu ufilisits texti dit site fârâ s-nâ spunets.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politicâ di scuteari tu miydani sh-confidentsialitati